14 Φεβρουαρίου 2021

Πρότυπο αναρτήσεων
                  Με αφορμή το ποίημα του Ν. Εγγονόπουλου " Η σημαία" 



                                           Καθαρμένη

                       " θα μας ξανάρθεις γρήγορα πάλι, δεν είναι;"
                        με ρώτησε.
                        Ναι, θα ξανάρθω.
                        Αυτή τη φορά
                        με το λευκό φόρεμα που μου χάρισες Εσύ ,
                        με τα άσπρα μαλλιά μου,
                        άσπρη σημαία , που μου χάρισε ο Πανδαμάτωρ.
                        Θα ξανάρθω .Αυτή τη φορά καθαρμένη. 

                                                                                                Α.Ε.
                                                                                                  



                     


                                                                                                  

1 σχόλιο:

  1. Ωραίο, Ελένη. Σιβυλλικό γι' αυτό και πιο γοητευτικό. Υπόσχεσαι μαζί με το λευκό πουκάμισο να είσαι και εσύ, όχι το είδωλό σου. Μοιάζει με όρκο. Πρόσεχε σε ποιον τον ξεστομίζεις. Και εγώ είμαι περίεργος για την επόμενη λυρική απάντησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή